14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

„Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki Suzuki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.” – powiedział Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Suzuki_1.jpg Suzuki_10.jpg Suzuki_11.jpg Suzuki_2.jpg Suzuki_3.jpg Suzuki_4.jpg Suzuki_5.jpg Suzuki_6.jpg Suzuki_7.jpg Suzuki_8.jpg Suzuki_9.jpg

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych 3 lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży samochodów.

09.08.2022

Polscy koszykarze rozegrają mecz z Chorwacją

25 sierpnia na warszawskim Torwarze reprezentacja Polski w koszykówce, której głównym sponsorem jest Suzuki, zagra z Chorwacją mecz prekwalifikacyjny do mistrzostw Europy EuroBasket 2025.

Dowiedz się więcej
02.08.2022

Tegoroczny sezon Suzuki Moto Szkoły minął półmetek

Przed nami jeszcze tylko trzy szkolenia doskonalące technikę jazdy na motocyklu w ramach prowadzonej już od szesnastu sezonów Suzuki Moto Szkoły.

Dowiedz się więcej
27.07.2022

Suzuki S-Cross z nowym układem napędowym Strong Hybrid

W salonach marki Suzuki debiutuje S-Cross z nowym układem napędowym Strong Hybrid, czyli z tzw. pełną hybrydą. Rozwiązania techniczne samochodu, który został opracowany w Suzuki Motor Corporation, przetestowano w modelu Vitara Strong Hybrid.

Dowiedz się więcej
21.07.2022

Suzuki partnerem motoryzacyjnym Fortuna 1 Ligi

Fortuna 1 Liga podpisała umowę o współpracy z Suzuki Motor Poland, na mocy której Suzuki zostało partnerem motoryzacyjnym rozgrywek w sezonie 2022/2023. Każdy z klubów Fortuna 1 Ligi otrzyma do dyspozycji kilka aut naszej marki.

Dowiedz się więcej