W oparciu o globalne wyniki sprzedaży samochodów w 2016 roku Suzuki zajmuje pierwsze miejsce wśród producentów modeli z segmentu A i B. Sprzedaż japońskiej marki wynosi 2 613 958 sztuk, co stanowi 10,4% udziału w całym rynku.
Na polskim rynku Suzuki oferuje kilka modeli kompaktowych. Są to Celerio (segment A+), Ignis (A, dostępny również z napędem na cztery koła), Baleno (B) oraz Swift (B).
25 sierpnia na warszawskim Torwarze reprezentacja Polski w koszykówce, której głównym sponsorem jest Suzuki, zagra z Chorwacją mecz prekwalifikacyjny do mistrzostw Europy EuroBasket 2025.
Dowiedz się więcejPrzed nami jeszcze tylko trzy szkolenia doskonalące technikę jazdy na motocyklu w ramach prowadzonej już od szesnastu sezonów Suzuki Moto Szkoły.
Dowiedz się więcejW salonach marki Suzuki debiutuje S-Cross z nowym układem napędowym Strong Hybrid, czyli z tzw. pełną hybrydą. Rozwiązania techniczne samochodu, który został opracowany w Suzuki Motor Corporation, przetestowano w modelu Vitara Strong Hybrid.
Dowiedz się więcejFortuna 1 Liga podpisała umowę o współpracy z Suzuki Motor Poland, na mocy której Suzuki zostało partnerem motoryzacyjnym rozgrywek w sezonie 2022/2023. Każdy z klubów Fortuna 1 Ligi otrzyma do dyspozycji kilka aut naszej marki.
Dowiedz się więcej