Suzuki uruchomiło usługę sieciową SUZUKI CONNECT, która pozwala na stałe monitorowanie samochodu za pośrednictwem aplikacji instalowanej na smartfony.
SUZUKI CONNECT powiadamia użytkownika pojazdu m.in. o włączonych światłach, aktywowaniu kontrolnej lampki informującej o awarii, zbliżającym się przeglądzie, uruchomieniu pojazdu bez wiedzy użytkownika i zmianie lokalizacji samochodu.
Za pośrednictwem aplikacji SUZUKI CONNECT można również zdalnie blokować oraz odblokować zamki drzwi – funkcja jest nieaktywna w wypadku zablokowania zamków pilotem.
Usługa lokalizacji pojazdu pozwala na odnalezienie samochodu Suzuki na parkingu oraz udostępnienia jego położenia.
Użytkownik pojazdu może wyświetlić historię jazdy z ostatnich 18 miesięcy, zawierającą informacje o średnim zużyciu paliwa, pokonanych dystansach oraz miejscach rozpoczęcia i zakończenia podróży.
W celu uruchomienie usługi SUZUKI CONNECT należy skontaktować się z autoryzowanym dilerem Suzuki.
Aktualnie SUZUKI CONNECT jest dostępne dla użytkowników Suzuki S-Cross bieżącej generacji. Wkrótce nowa usługa obejmie również inne modele Suzuki.
Polski Związek Bokserski podczas uroczystej gali TOP 50 wręczył stypendia dla najlepszych zawodniczek i zawodników boksu olimpijskiego.
Dowiedz się więcejNiemiecki automobilklub ADAC opublikował raport usterkowości za 2023 rok, który objął 156 modeli samochodów wyprodukowanych w latach 2014 – 2021.
Dowiedz się więcejW Warszawie odbyło się czterodniowe szkolenie poświęcone modelowi Suzuki Swift, który w kwietniu wjechał do Europy.
Dowiedz się więcejNowy Swift - kolejny model tzw. globalny - zachował charakterystyczną linię kojarzącą się z poprzednimi generacjami tego świetnie rozpoznawanego Suzuki, ale przeszedł radykalne przeprojektowanie.
Dowiedz się więcej